- Emii ♥

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Är på skolan:D

Av Emilia - 23 maj 2012 09:04

Heej:D Sitter och tränar på webbmagistern med Ellen.B hon är typ bättre en mig på allt.. haha igenkligen får jag nog inte blogga med ingen lärare ser just nu xD haha hoppas dem inte kommer på mig;) hihi snart ska vi ha rast sen ska vi ha blandat pass sen slöjd sen no prov :((( WÄÄÄH LT till alla i min klass:D hihi måste gå nu så att ingen kommer på mig;) haha bloggar mer när jag kommer hem igen kramisar Emii<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 16 februari 2014 19:05


  www.nattstad.se/emiliablomqvist   nattstad.se/emiliablomqvist   nattstad.se/emiliablomqvist                   ...

Av Emilia - 11 november 2013 18:26


www.emiliaablomqvist.devote.se www.emiliaablomqvist.devote.se www.emiliaablomqvist.devote.se   ...

NEW

Av Emilia - 12 maj 2013 12:06


  www.fames.se/emiliablomqvist    

Av Emilia - 17 februari 2013 20:00


Nu har jag ny design på min nyaste blogg - http://emiliablomqvist.devote.se   ni måste bara kolla :) MODE - VECKANS BLOGG - TIPS - VIDEOBLOGGAR - MITT LIV - FOTO - HUMOR - SHOPPING - OUTFITS - DJUR - INSPIRATION - M.M - En bra blandning :) så ...

Omg

Av Emilia - 11 december 2012 22:45

Kolla här Http://Emiliablomqvist.devote.se Http://emiliablomqvist.devote.se ...

Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards