- Emii ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emilia - 31 oktober 2011 22:34

Nu när sommaren är slut så tänkte jag säga 5 saker som jag tycker är BRA att sommaren är slut och 5 DÅLIGA saker att den är slut.. Ni kanske håller med mig;) Just det några sa att det var halloween idag.. jag vet inte riktigt när det är men jag säger som jag sa i lördags/fredags också glad halloween♥

Bra med att sommaren är slut:

fästingarna och ormarna synns inte till så ofta:) (HATAR DEM och spindlar)

Det är inte sådär varmt så att man håller på att svimma

Jag vill att Chiwas ska få se sin första snö flinga:)

man blir inte solbränd-eller bränd av brännmaneter

slipper vara i stugan HELA tiden (har nästan aldrig datorn där)

Dåligt med att sommaren är slut:

Det var en JÄTTE KORT sommar

sommar lov AAH jag saknar deej♥

Chiwas fösta och den kommer ju aldrig komma tebacka

Inte bada i havet något mer för iår

Det är den BÄSTA årstiden(jag fyller även år då)


Ja, håller ni kanske med mig? /Emii♥

Av Emilia - 31 oktober 2011 22:17

Heeej, idag åt jag på sabway för andra gången i mitt liv (ja jag räknar liksom jag har ätit 101 gånger på macdolalds och 3 gånger på max) nej men aah det var inte längesedan jag åt där första gången ju;) aah sen när vi ätit det så åkte vi och hämta Svante... på vägen ditt åkte vi förbi ett berg som det ryckte av väldigt mke Ô_o när vi kommit fram så lekte jag lite med Chiwas sen åkte vi hem vi kom hem klockan 2 min i 8 :) Jag har tittat lite på tv och så men just nu sitter jag och gosar med mina två katter (har tre stycken) som ligger bredvid mig Frasse på höger sida och Elsa och vänster sida.... Nu är det bara en vecka kvar till jag ska åka till ullared AAAAHHHHH har alrdig vart där innan hoppas jag hittar något roligt att köpa♥


Kram Emii♥

Av Emilia - 31 oktober 2011 15:10

 

Ja, fråga vad ni vill jag svarar på ALLT helt ärligt♥

Av Emilia - 31 oktober 2011 11:32

Jo, läs den undebara bloggen av Julia Broman hon har en jätte fin blogg♥

 

Av Emilia - 31 oktober 2011 10:31

Vilken är eran favortit färg på löven?

Min är gula och röda det är fiiiint:D Vilken färg på löven gillar ni?


Av Emilia - 30 oktober 2011 17:31

Nu har vi kommit hem:) jag har inte gjort så mke idag nästan bara varit och ätit där..

Det känns så skönt en hel kväll utan Svante OMG.... ♥

Kram Emii♥

Av Emilia - 30 oktober 2011 09:50

God morgon allihoppa hoppas ni kommer få en bra dag:D Idag ska man ju ställa tebacka/fram klockan en timme:) Jag tror iaf det var idaaag... Ja idag ska vi åka och lämna Svante hos mormor och morfar han ska typ sova där... sen ska mamma klippa  vi äta där Svante ska sova där tills imorn eller på tisdag jag vet inte

Kram Emii♥

Av Emilia - 29 oktober 2011 23:56

Nu är klockan snart 00 jag har köpt ett par fodrade röda converse idag:D men det tar väl typ en vecka tills dem kommer... Dem kosta BARA något i 400... skulle kanske köpa ett mobilskal ifrån fokiwa också... Ja... Det var nog allt♥

Kram Emii♥

Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards