- Emii ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Emilia - 31 mars 2012 21:39

Månaden mars bilder nu då:D<33 (inte i ordning) Imorgon är det 1 april + min katt Frasse fyller år då:D Han fyller 4 år tror jag xP + har massa fler fina bilder men här är bara några få utav dem:)♥

   

Kram Emii♥


Av Emilia - 31 mars 2012 21:20

Det blev inget shoppande förut xD Ska åka ut till torp någon annan dag istället<3 Det känns inte som om klockan är såhär "mycket" Sitter och funderar på ideer till min design som jag kommer lägga upp imorgon (om jag hinner) Håller på med ett annat inlägg också... ni får snart se<33 Kramiz Emii

 
Av Emilia - 31 mars 2012 20:13

Heeeeej<33 Imorgon ska jag "försöka" göra en ny design till bloggen♥ Bra va???<33 Sitter just nu och lyssnar på musik mm kul att veta jag vet   Haha lol aja shoppar online också och bloggar då... Har ont i min tand... förklara varför gjärna.. Fortsätta kolla på bloggen kommer komma fler inlägg och ny design imorgon:D<33 kraaaam eran Emii<33

Av Emilia - 30 mars 2012 22:04

Jag köpte det här armbandet på böcker&blad för endast 15 kr :D hehe<3 Nivin köpte samma fast det stod happy på och annan färg;)¨

     

Av Emilia - 30 mars 2012 15:28

La ju aldirg in bilderna igår men här är dem:D Kan även säga att det var nära att en nästan körde på Nivin också :o endå tänk om han skulle gjort det (med moped)

Jag köpte MC,ett armband och en godis hamburgare xD (visar armbandet sen Nivin köpte samma men annan text på armbandet)

           

Om ni undrar varför det ligger plastpåsar bland fiskarna så är det för att fiskarna så är det för att fiskarna i plastpåssarna måste vänja sig vid värmen på vattnet först (dem är nya och vi frågade dem det, asså personalen xD )

       

Suddiga bilder på ödlor xD

         

Mini hamburgaren är köpt på Nille

     

Kraaaam Emii♥



Av Emilia - 30 mars 2012 07:26

JAAA:D idag är det fredag<33 vi ska ha elevens val idag också jag valde bild (som dem flesta tjejerna i min klass trorja???) Så vi har bara en riktig lektion idag NO (USH vad tråkigt) Jag lägger in bilderna från igår senare idag när jag kommit hem från skolan asså;)

Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards