- Emii ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Emilia - 29 februari 2012 18:09

Ska kanske börja med "veckans blogg" eller något liknande :) Tycker ni jag ska göra det och vad ska det heta? Eller liksom vad ska jag kalla det? xD typ "veckans blogg, veckans cooling, månadens blogg, helgens blogg m.m"

 



Av Emilia - 29 februari 2012 14:43

Heej:) Skoldagn avklarad då<3 Sista lektionen så hade vi NO vi skulle ha olika grupper och göra grupparbeten. Vi fick inte bestämma själva, jag kom med Ebba och Clara:D Läraren (Johanna) bestämde även vad vi skulle leta fakta om. Vi fick lungorna och andning... hehe HATAR ATT JOBBA OM SÅNT HÄR:( Tur att jag inte fick som Rebecca,Lova och Ellen.E fick, dem fick hjärta och blod.. USHH skulle aldrig klara av det...


Ska kanske fixa en ny design/bakgrund idag:)

     

Av Emilia - 28 februari 2012 18:47

Som jag sa förut så var jag med Ebba och Clara och hjälpte till lite med deras bloggar checka:

http://Bestaclara.bloggplatsen.se  

http://Ebba4ever.bloggplatsen.se

Sen ringde Rebecca och Ellen.B och undrade om vi ville köra bollstop med dem, så vi gick till en lekplats som ligger bredvid Ebbas hus och körde. DET VAR SKIT KUL. Väldigt svårt att få bilder men aja xD hehe

Rebecca är den rödhåriga, Ebba är hon med kort blond hår, Ellen.B är hon med långt blont hår och Clara är hon med ljusbrunt hår:) och jag är ju hon med mörkbrunt hår och rött underhår xD lol.                                                           

Förlåt för att vissa utav bilderna blev lite dåliga xD Aja, Kanske lite mycket bilder också? :P hehe     





Av Emilia - 28 februari 2012 15:19

Vi ska göra en blogg till Clara:D Kan säga vad den heter sen;) Det känns som sommar ute♥ I LOVE IT<3

Av Emilia - 28 februari 2012 10:14

Vi har ungberättare. Hoppas ingen lärare kommer xD tror inte jag får blogga :P Vad gör ni då??? Min bok ska bli klar den här månaden men det är långt kvar :( Kommer inte hinna bli klar xD lovar, men nu MÅSTE jag skriva lite, bloggar med när jag kommer hem ungefär halv 3:) Kram Emii<3

Av Emilia - 27 februari 2012 21:37

Det gar inte att skriva an med prickar over eller on med prickar over eller smileysar skiiiit ocksooo... aja lev med det xd hehe.


Hur mycket e klockan just nu 

svar. 21.40 ungef'r


Har nogon mer utav dina v'nner bloggar

Svar. Ja, Ebba4ever.bloggplatsen.se Tuffanevve.bloggplatsen.se fridayg.blogg.se m.m


Kan du g;ra ett inlegg om hur du sminkar dig, eller sminkar du dig olika xD Hur ofta sminkar du dig, Vad har du f;r smink

Svar. Jo, jag sminkar mig p[ lite olika sett, men kan fixa ett inl'gg om det snart do, tror jag gjort den innan n[gon g[ng d[ men xD hehe, Jag sminkar mig typ 5 dagar i veckan xD liksom olika.


Hur m[nga f;ljer din blogg via bloglovin och blogkeen

Svar. 15 stycken via bloglovin och 1 via blogkeen cx


Hej vad g;r du, vad ska du g;ra idag d[

Svar. Hej, jag g;r inte s[ mycket just nu, hehe jaaa tror inte jag kommer g;ra s[ mycket mer idag xd


Hellu, Vad heter dina v'nner, och vem e din b'stis

Svar. Heeej, Jag orkar inte babbla upp alla men kan ju skriva dem i min klass Rebecca,Ebba,Clara,Lova,Ellen.B,Nivin,Ellen.E och Emma 8D Becciii Rebecca alltso e min b'stis♥☻


Hur m[nga g[r det i din klass... e du popul'r eller nierd k'nner du alla, vilken roll har du

Svar. Vi e 9 tjejer och 9 killar allts[ 18 stycken i min klass, jag e inte poppis eller nierd om man s'ger s[☻ hehe. Jag e ganska blyg om man s'ger s[, jag har nog rollen blyg eller skratt tjejen f;r jag skrattar MYCKET.


Beskriv dig sj'lv med tre ord♥

Svar. Kanske glad,sn'll och omt'cksam♥

Av Emilia - 27 februari 2012 20:47

Senare ikväll kommer jag svara på frågestunden:) Ni får fortfarande fråga frågor:) Klicka på bilden för att komma ditt och föresten fråga i det inlägget tack:) Inte det här;)

 

Av Emilia - 27 februari 2012 14:37

ÄNLIGEN så är första skoldagen avklarad:) Varje gång vi har haft lov så byter vi platser i klassrummet. Den här gången sitter jag själv:((( Aja, ganska vanlig dag endå;) Idag ska jag städa Nilies bur sen vet jag inte så mycket mer xD hehe


Förut idag snöade BUUUUH, nu regnar det och snön är borta xD hihi jag brukar gå hem från skolan som tar ungefär 20 minuter. så här ser min frisyr ut då xD hehe helt genom våt...


  Kram Emii<3

Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards