- Emii ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Emilia - 31 januari 2012 20:30

Kommer nog inte gå så bra imorgon xD haha ska försöka börja plugga SNABBARE nästa gång.. tur att det är ett litet prov... (litet prov är ungefär 12 frågor och större prov är typ 42 frågor..xD ) Aja.. hoppas ni haft en bra dag;) Hihi..

Av Emilia - 31 januari 2012 14:50

Dag 04- En dålig vana du har


Hmmm... en dålig vana.. ja det är nog plugga i sista sekunden :P Haha pluggar ALLTID typ två dagar innan något prov och så... Hihi sen så har jag ju också vara uppe länge varje kväll.. (igår somnade jag tidigt för jag hade ont i huvudet men endå) Jag har många dåliga och många bra;)

Av Emilia - 31 januari 2012 14:43

Igår i skolan sista lektionen "busade" våran klass lite xD Haha. Killarna råkade klicka in en knapp så ett skåp stängdes (det är massa nycklar och så där inne) Vi hade även en vikarie, så hon skulle  gå och hämta en nyckel. Då sprang alla in i ett rum (utan en för han vågade inte :P ) Så höll några killar för dörren så började vikarien (Anna heter hon) rycka i dörren. Så sätte en på musik xD Haha. Men hon blev faktiskt inte arg :D


Idag ska jag iallfal plugga till NO provet som vi har imorgon xP Haha... har ju inte enns börjat plugga till det en..

Av Emilia - 30 januari 2012 18:45

Dag 01- Ett ovisat foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 02- Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 03- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 04- En dålig vana du har
Dag 05- Ett foto på en plats du varit på
Dag 06- Din favoritidol och varför
Dag 07- En bild på något eller någon som du tycker om

Dag 08- Månadens mål med förklaring
Dag 09- Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 11- Ett annat foto på dig och dina vänner
Dag 12- Varför började du blogga?
Dag 13- 20 sanningar

Dag 14- Ett foto på dina djur

Dag 15- Ett foto på dig som liten

Dag 16- Ett foto på dig själv
Dag 17- Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 18- Planer/drömmar/mål du har
Dag 19- Smeknamn du har och varför
Dag 20- 3 bra vanor du har

Dag 21- Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 22- Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 23- Vad har du sug efter?
Dag 24- Ett brev till dina föräldrar
Dag 25- Vad finns i din väska?
Dag 26- Din favorittid på året?
Dag 27- Varför gör du den här 30-dagarsutmaningen?
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månad?
Dag 30- Din favoritlåt?


En bild på mig och mina vänner... PS alla mina vänner är inte med på bild;)

 

en till bild:)

 

Kram Emii♥

Av Emilia - 30 januari 2012 18:40

När jag kom hem efter skolan märkte jag att nyckeln var här inne... så jag satt utan för i ca en halv timme. Sedan gick jag till Clara där Rebecca och Lova också var så var jag med dem... Igenkligen skulle jag pluggat hela dagen... men nepp... xP Aja har ont i huvudet :(( BUUH

Får väl iallfal träna lite på SV läxan till :P

Av Emilia - 29 januari 2012 20:07

Japp... gjort 2 matte läxor och 1 sv läxa... 2 läxor kvar... eller aah ett prov och en läxa kvar;) Fast gör dem någon annan dag har engelska tills på fredag och NO prov tills på onsdag... Känns skönt att vara klar med sv och matten... Fast ska plugga in "svåra" svenska ord också... sen klar för idag;)

Av Emilia - 29 januari 2012 18:34

Heej jag har kommit hem nu, Det var roligt att få träffa Neo igen:D (Neo hette Sumo innan men bytte namn) Min mormors brorsas fru jobbade i min gamla skola och är lärare till dem som gick i min klass då:) Hon berättade lite om det/dem ;) Haha har inte träffad några av dem på FLERA år nu.. Hihi

Kram Emii

Av Emilia - 29 januari 2012 11:28

Dag 02- Meningen bakom ditt bloggnamn


Jo jag kallas Emii och jag är jag... haha nej men jag vet inte riktigt... Men kort sakt jag är Emii och jag är jag..?


Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards