- Emii ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Emilia - 30 april 2012 20:25

Tänkte måla om mina naglar ngn dag:D lite inspiration♥

 

Av Emilia - 30 april 2012 19:28

Hade inget att göra så gick in på picmonkey elr vad det heter och redigerade en bild på mig:)

Min egna ögonfärg (brun)

 

Choklad bruna:

 

Blåa:

 

Gröna

   

       

Vilken ögonfärg skulle jag passat bäst i tror ni?:D<33

Av Emilia - 30 april 2012 18:16

Vi har haft super kul:D vi har prommenerat,vart och fikat,kollat på bloggar, tv och spelat lite kort m.m Vi såg även en ekorre:D Ebbas blogg: ebba4ever.bloggplatsen.se

Det finns även video klipp på Ebbas blogg:D <33 checka


                                                                                                                  

  


Av Emilia - 30 april 2012 08:48

Tjeeeeeenare:D today ska jag vara med Ebba:D : www.Ebba4ever.bloggplatsen.se

as kul:D Hon har ju flyttat för typ en månad sen elr ngt och jag har aldrig vart i hennes nya lägenhet ska bli kul att se den och så:) Kanske bloggar när jag är med Ebba annars bloggar jag när jag kommer hem:D<33 kraaam

 

Katten till vänster heter Måns :) <3

Av Emilia - 29 april 2012 22:08

Vi har bl.a busat,haft fest på bryggan på kvällen xD,gått på resturang utan föreldrar,solat,lekt med Chiwas, vart med Jennifer och hennes lilla syrra Emelie


 Innan vi skulle hem så gick vi till stranden där finns det en röd båt (synns på vissa utav bilderna) vi drog ut den i vattnet och la i plankor som vi skulle "ro" med... sen hoppade vi i:) och började "ro" det funkade men gick ganska sakta... vi var i båten lång stund men sen kunde vi inte komma in till stranden igen så vi fick ropa på hjälp så Jennifers låtsas pappa hjälpte oss:)

Bilderna ligger INTE i ordning, bara la in dem så ni vet^^  

Vi var uppe i bergen och där fanns det typ "grottor" med stängsel över  

På resturangen åt vi pizza och till efterrätt glass: här ser ni Fridas glass

det var glass,bär,grädde,chocklad sås :D                         

Min glass:

den var gjord av italiensk glass,bär,grädde och choklad sås                                                                                                      

SMÅ musslor    

Blå brännmanet     

Vi var någon stanns och där träffade vi en söt liten katt:D det såg ut som om den skulle få kattungar<33                               

Av Emilia - 29 april 2012 17:24

Kom hem nyss;) Ska snart ladda upp alla bilder vi tagit:D Vi har iaf haft super kul♥ Så snart kommer ett långt inlägg med massa text och bilder:D<33 kul va?<3

Av Emilia - 28 april 2012 14:00

 

TIDINSTÄLLT INLÄGG :D


Alla som kommenterar det här inlägget (med blogg namn också) går jag in och kollar på när jag kmr hem från stugan:D jag kommer även kommentera dem 3 senaste inläggen♥ Så kommentera:D Kraaaaaaaaaaaam Emii

Av Emilia - 27 april 2012 14:41

 

Idag drar ju jag till våran sommar stuga:D kommer bli awesome men jag tror inte jag kmr kunna blogga så mke D: aja startar en frågestund som håller enda tills jag kmr hem (söndag) Så fråga på:D Alla frågor är bra;) Om vi har tur så kanske det kmr ett/några inlägg när jag är i stugan:) Men isf utan bilder elr gamla bilder tror jag:) MASSA kramar Emii<33

Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards