- Emii ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Emilia - 30 november 2011 21:41

  Tjaa, just nu sitter jag och äter polka gris (elr vad det nu heter) Igenkligen tkr jag inte det är JÄTTE GOTT men alltså det känns så juligt så äter en ändå:) Just det om en vecka har vi NO-prov:(( BUUH puss och hej♥


Av Emilia - 30 november 2011 15:53

Det var någon som undrade om jag kunde göra ett inlägg om hur jag sminka mig:) tänkte göra det nu då:) först tar jag vit kajal i inre ögonvrån elr vad det fan heter;) Sen tar jag svart eyeliner i andra ändan (så dem möts) sen tar jag vitt  lapsyl på läpparna och sen två olika meybeline mascara (en gul och en röd/rosa) Det var lite kort sakt;) Kan kanske göra ett video inlägg om det någon gång om ni vill det?:D Puss och kram Emii♥


En bild på mig precis nu:

 

Kram från meej♥



Av Emilia - 29 november 2011 21:29

Tjenare♥ Idag har vi passat Ipps igen, men när jag var hemma så låg dem mest och sov (jag var ju i skolan innan) Men jag har tyvär inte tagit några bilder den här gången:( Ska försöka göra det nästa gång istället:) Puss och kram Emii♥

Av Emilia - 28 november 2011 22:25

Hej bloggen♥ Idag så har det vart en jobbig dag xP inte hänt så mke men jag hatar måndagar. Just nu sitter jag och göra två läxor (SV och MA läxor som är tills imorgon) jag har inte bloggat så mke idag men jag har varit väldigt trött och så somnade sent igår kväll;) Just det idag fick vi reda på vad jag fått för "siffra" elr "resultat" Man kunde få som mest 60 och jag fick 40. Dem flästa fick nåt i 20 elr 30 så är ganska nöjd:) Bara det att jag råkade glömma måla finska flaggan :P så fick lite mindre poäng för det och så råkade jag blanda ihop färgerna på vissa flaggor och sådär;) Aja puss och kram Emii♥

Av Emilia - 27 november 2011 17:43

Ja, typ både jag och Svante blöder i örat just nu xp båda blöder i vänster örat också... men för mig gör det inte så ont;) Jag blöder eftersom ett utav mina 3 hål örhänget hade typ fastnat och jag var ju tvungen att ta loss det. Det gjorde ju ont i början då men... Svante blöder för att han var elak mot Chiwas och Chiwas lände sig inträngd så han bet Svante i örat (han har också örhänge så det slets upp) jaa... tror han har mest ont då men.. ha en bra söndag och en bra första advänt:D

Av Emilia - 27 november 2011 13:02

DEN ÄR JU BÄÄST. Asså den var ju fasen as bra:D Fast dåligt slut man vill ju veta mer:((♥ Längtar såå himla mke till del 2 kommer till bio om typ ett år;(


Aja våra datorer är lagade igen:D puss♥

Av Emilia - 26 november 2011 10:30

Hej förlåt för att jag inte blogga nåt igår men alla datorerna är söndriga:( så jag skriver från mobilen nu tills dem funkar igen det kommer nog tyvär inte komma så mke bilder. Igår var jag med Clara sen så åkte jag klass bowling det var kul fast jag kom sist av mig,ebba och Ellen.b Ellen.b kom först;) idag ska jag nevve och lolo jag tror iaf att det var vi. Vi ska gå på breavning dawn hihi puss på er.

Av Emilia - 24 november 2011 19:52

Tycker ni att jag borde göra en ny design igen eller ska jag ha den jag har nu? Eller ska jag tillexempel bara ändra headern eller bara ändra bakrunden? Jag har jätte svårt att bestämma mig:( Vad tycker ni ändra/inte ändra/bara ändra något(säg vad isånnafall)

 

Kram Emii

Presentation


Jo, det är jag som är Emii jag är en glad och stolt tjej på 11 år jag älskar hundar och har själv en hund som heter Chiwas, Jag bor i Bohuslän som ligger vid väst kusten ungefär vid Göteborg:)
Kontakta mig:
JagEmii@live.se

NY BLOGG♥

http://JagEmii.devote.se

 

Ny blogg då:D mer uppdatering och ennu bättre:D

Blogresponse

Fråga mig

24 besvarade frågor
bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram♥

 

Följ mig gärna på instagram där heter jag: JagEmii :) Följer gärna dig också då♥

 

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

 

Gratis kläder

Samarbete m.m

Personligt bloggar
Svenska Bloggar
JagEmii - alltid bäst
JagEmii - alltid bäst
Gratis

Ovido - Quiz & Flashcards